sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Mitä satelliitti- TVllä voi olle tekemistä Suomen E-mobilityn edistämiseen? Entä Paikallislehdillä?

Liikenne on kaikissa maissa yksi suurimmista talouden rattaista. Nurkan takana on jo nyt odottamassa tuhansia työpaikkoja nyt kouluiässä oleville suomalaisille  nuorille.
ENGLANTI EI RIITÄ. Tarvitaan myös osa ranskan-tai saksankielisiä vaihto-oppilaita Siemens-Alsthom-Bombardier-ABB tyyppisiin yrityksiin ja tietysti kaikkien pedelec-ja  autonvalmistajien kesätyöpaikkoihin. Itävalta on myös siitä hyvä, että sen yliopistoja ja teknillisiä yliopistoja myöten Saksan rinnalla tasaveroinen, osittain edelläkin. Uusi sukupolvi tarvitaan hyppäämään sen pysähtyneisyyden yli joka meillä e-mobilityn suhteen vielä vallitsee. Lukumääräisesti tiedon ja oppimisen tarve on loputon. Tämän todistaa Daimler-yhtiön pääjohtaja Dieter Zetschen äskeinen lausunto joka vahvisti, että polttomoottorien myyntiä tarvitaan vielä rahoittamaan niiden eliminoinnin rahoittamiseen. 
  • No mitä satelliitti TV tähän yhteyteen kuuluu?
Koulun kielenopetus saa aivan uuden ilmaisen ulottuvuuden koska sieltä oppii nopesti kuullun ymmärtämisen, haastatteluissa arkikielen seuraamise ja moninkertaisen tietomäärän E-mobility-asioista mitä kotimaasta ikinä.
  • Bad Godesberg Bonn: Olemme kernaasti Euroopan ensimmäinen kaupunki
jonka kaikki bussilinjat ovat sähkökäyttoisiä. Ensimmäiset kokemukset akkukäyttöisistä BYD-busseista täyttivät odotukset. Toimintasäde riitti kaikille linjoille lentokenttäyhteyttä lukuunottamatta..
  • Kolmas Elektomobilteetti-kongressi on 17.09.2013 , IAA Pkw Frankfurt/M
Ennakkoilmoittautumiset 30.7 mennessä. www.iia.de
  •     Suomen paikallislehdet ovat avainasemassa alueensa jälkikasvun
valistamisessa, koska päämediat toimivat perinteisten ilmoitustulojen odotuksin ja sähköisten ajoneuvojen ilmoittelua joudutaan vielä tovin odottamaan. Tämän Blogin tiedot ja paljon muuta lisää ovat vapaasti käytettävissä lehtien materiaalina. Esiintyy myös paljon epäluuloja, jopa vihamielisyyttä sähköajoneuvoja kohtaan. Mutta seuratkaa rahaa, se kertoo! Miksi muuten Daimler ja Toyota ovat Teslan osakkaita ja myös asiakkaita? Tuleeko Suomesta uudestaan Kuuban tapainen automobiilien ulkoilmamuseo, jota matkustetaan ihmettelemään. Vuosi 2020 on lähellä, läpimurto Euroopassa alkaa 2015-2016 ja kiihtyy, koska Saksa tavoittaa miljoonan sähköauton
määrän tavoiteaikaan mennessä. Eikäsiihen kuulu Pedelec´ít´koska niissä lähestytään kahden miljoonan rajaa jo ensi vuonna. Viro on oiva esimerkki Suomelle
muussakin kuin henkilökorttiasioissa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti