Tiedollisesti olemme vaatimattomalla tasolla. Tavoite oli 20 %uusiutuvaa energiaa, 20%
tehokkaammin vuoteen 2020 mennessä. Vuodesta 2010 pidetyt E-mobility kongressit
Saksassa ja Itävallan Graz´issa ovat koonneet sadoittain osanottajia vv.2010,-11-12-13
Esintyjiä on ollut 150 TÛV katsastuksesta käyttäytymistieteilijöihin, Polista laboratoreihin, akusta elektroniikkaan, kennosta suuriin akustoihin ja kennosta pinen akun Range Extenderiin, eri asteiseista hybrideistä sähkö tai vetyauton yhdistelmiin. Samalla perinteinen autoteollisuus on sijoittanut kymmenittäin miljardeja kehittääkseen nykymoottoreita ja vaihtoehtoja nykyisten ja tulevien rajoitusten giljotiinin alla. Nyt ollaan pidemmällä kuin uskotaan. Elekrtoniikan osuus langattomassa toiminnassa alistaa älykkään sähköverkon toimimaan älykkään tiedonsiirtoverkon avulla niin globaalisti kuin ajoneuvon sisälläkin. Fly-By-Wire on siirtynyt ilmailusta maan päälle.Jopa myös polkupyörän polkimilta takapyörään ILMAN KETJUA. Sähköisen liikenteen todellinen eellkävijä ovat ne mijoonat fillaristit, E-Bike ja Pedelec- käyttäjät, joiden ansiosta miljoonan auton päästöt jäävät syntymättä jokaisena päivänä. Autoteollisuus on ylivoimaisen taloutensa vuoksi sivuuttanut Pedelec/ E-Bike puolen merkityksen vaikka Pedelec on ylivoimaisesti täydellisimmin käyttötarkoituksensa mukaiset vaatimukset täyttävä ajoneuvo. Normaali Pedelec vastaa tuhannen kilometrin toimintasädettä sähköautolla, enemmänkin koska Italialainen Silvio ajoi Trelleborgista Nordkapin matkallaan yli 230 kilometrin päiväosuuksia.( Silvios Roadmap). Tee itsellesi, meille kaikille, tärkeä palvelus johon media ei näytä jaksavan. Levitä nyt , tänään tämä tiedonmurunen kaikille tuttavillesi. Pyydä lukemaan kymmenen tärkeintä kirjoitusta ja muutkin hiljalleen. Aloita myös Pedelecin hankinnan suunnittelu, vuokraa Virossa sähköauto. Kyllä se siitä.
Ei kommentteja :
Lähetä kommentti