emobil.bmvit.gv.at taulukon mukaan päästöt ovat vuodesta 2006 ( Euro 4) puolittuneet; 0,02 on nyt 0,01 ja NOx on pudonnut 3,5 arvosta lukemaan 0,4.
Kun vertaa lähtöarvoja Euro 1 vuodelta 1992 on suhde kuin maitotölkin ja tulitikun. Uusien arvojen päättämisestä on jo keskustelut meneillään kertoi Robert Kremlicka.
++Audi Q1 Hybridinä parin vuoden kuluttua++CitroenC-Zero optimoi sähköautoaan.
Voimansiirto uudistuu, kiihtyvyys paranee, akukennoja vähennetään, paino laskee.
Yhteisvaikutus antaa saman toiminmtasäteen pienemmällä akulla.Latauskaapeli tunnistaa mihin töpseliin se on kytketty, samart-grid++Daimler pienentää Teslaomistustaan. Yhtiö ei enää hanki lisäosakkeita nykyisen 4,3% lisäksi.++Formel E alkaa toimintansa kymmenen Teamin voimin. Spark Racing Technology, yhteistyössä Renault, toimittaa kullekin ajajalle kaksi autoa. Rajoitetun tehon vuoksi ( 30kWh) ajaja käyttää kilpailun aikana molempaa autoa. Usimpana tulokkaana kalenterissa on Bankok. Myös Berliini on jälleen avannut keskustelut FIAkanssa++Jarruista voimaa. Bosch tunnistaa sähköauton tulevaisuuden markkinaksi. iBooster on elektromekaaninen jarruvahvistin sähkö ja hybridiautoihin. Tulee myös E-Up malliin.++" Niin kauan kun minä olen puheenjohtajana ei meillä sähköautoa rakenneta. Ikinä" Sanoi Ferrarin Luca di Montezemolo lehdistölle. Traditionalisti, kovis++ Ulrich Kranz, BMWi asiakkaamme vaativat enemmän kuin vaan nollapäästöjä. Onnistuimme puolittamaan hiilijalanjäljen koko auton elinkaaren ajaksi.++Citroen C-Zero vei 350 autoa Berliiniin, E-CarSharing "Messuilla Induktiivinen lataus, antakaa teollisuudelle 5 vuotta aikaa" T.Günter, RWE
Ei kommentteja :
Lähetä kommentti