Yritys modifioi VW, MB ja Porschen sähkökäyttöiseksi ja kehittää akkuteknologiaansa maalle, merelle ja ilmailun käyttöön. OSOITE: WWW.KREISELELECTRIC.COM valitse Projekte.
Sivun alalaidassa kielivalinta. Sprinter, Caddy,Panamera, BMW3, Kart ja Skoda Yeti 4x4
Paina Lern More. Kuvista BMW:n takaluukku näyttää electric extender moduleille 8 paikkaa.
Kiinnostavin on VW Caddy jonka E-versio akkuja myöten on yrityksen omaa tuotantoa.
Ensinnäkin nettisivut puhuvat kilometrimäärästä aivan toisella varmuudella kuin mikään
muu sähköautojen valmistaja.
Toinen poikkeavuus on 22kW on-board laturi jossa on 44kW valmius.
Tämä tarkoitta 2,5 tunnin latausaikaa tyhjästä. Suuremmalla teholla aikaa menee tunti.
Tässä on kyseessä ensimmäinen ja ainoa tämän luokan sähköajoneuvo, joka jo nyt sopii perhekäyttöön ja viranomaiskäyttöön. Taksiin, yritysten, kuntien,valtion ja sähkölaitosten ajoneuvokantaan tuskin voi sopivampaa ajoneuvoluokkaa löytää. Berlingot, Kangot ja muut seuraavat perässä.
MB Sprinter tila-tai invataksiksi ( 300km) kuuluu jatkona ylläolevaan ryhmään
Kolmoissarjan BMW 3 sähköisenä on keskiluokkainen henkilöautoversio.
Siinä on tietääkseni ainoana ratkaistu sähköisen Range Extenderin käyttö.
Kahdeksan lisäelementtiä takaluukussa antaa 20kW tehonlisän mukaanoton.
Projekteina on lisäksi PC-Aeron valmistama kevytilmailun tyyppi Elektra One
josta kerrotaan myöhemmin. Niinkuin tässä ei olisi jo tarpeeksi. Silti yritys on avannut Kiinaan toimiston ja on nimetty ehdokkaaksi vuoden 2015 Energy Award - palkinnon saajaksi.
Ratkeaa lokakuun alkupuolella. Löydätte myös sähköisen KART- auton , 3,5 sek 0-100.
Pyrin saamaan kuvat kahden 2x 30kWh akuston ( yhteensä 60kWh) sijoittelusta pohjaan, kuvan 22kW on-board laturista sekä sähköisestä asennusnäkymästä konepellin alla.
Kyse on VW Caddyn pidemmästä versiosta. Kolmivaiheinen jarrutusenergian talteenotto.
Paino/teho suhde 5,5kg/kWh, huippunopeus 160 kmh, akkujen paino 340 kg.
Netti sivut saksa englanti näyttävät myös you tubessa olevan kuvan pienlentokoneesta joka on akkutoiminen.
Litteä 2x30 kW akusto on akseleiden tasolla auton alla.

Ei kommentteja :
Lähetä kommentti