torstai 8. elokuuta 2013

Tesla nosti tuotantoa. Sähköauton toimintasäde tarpeen mukaan.EV lisää Englannissa. E-Bussit E-Koreassa, I-lataus

Tesla lisäsi toisen neljänneksen tuotantoa. Tilausjono pitenee vaikka neljänneksen valmistusmäärä kasvoi 5.150 S-malliin Voitto nousi 15 Mi USD lukuun 26 Mi USD
Toiminta Euroopassa alkoi Norjassa jonne toimitettiin ensimmäinen USAn ulkopuolelle viety TeslaS.
Nissan, samoin kuin BMW antaa kolmeksi vuodeksi ja 14 vuorokauden edestä Europa Service vuokra-auton käyttöön EV-auton tilalle. Mielenkiintoista dataa odotettavissa, montako kertaa tarvitaan ?

Englannissa 70% lisäys edellisen vuoden vastaavaan EV-toimituksiin ja peräti yksitoista ( 11) kertaa enemmän kuin vuonna 2010 per.31.7 Sekä hinnan lasku että yleinen herääminen e-mobility arvoihin nähdään syynä

E-Bussit E-Koreaan E-kaapelein I-lataus. Oli odotettavissa, että tämä elektroniikan eeelläkävijä toimii näin. Korea Advanced Institute of Science and Technology on kaapeloinut toiseksi suurimmassa kaupungissa  Gumi 24 km katua. Pilottiprojetia ajaa  kaksi E-Bussia joissa on tarvittava puola runkorakenteessa induktiosähköä varten.

Ketjuton Mandoo Footloose, Halla gruop, Korea esillä Berliinissä elokuun.
Polkeminen tuottaasähköenergiaa joka muutetaan mekaaniseksi vetovoimaksi. Tämä designtuote täytyy nähdä, se on lisäksi taittopyörä joka sopii niin yksiön eteiseen kuin matkaveneen stuuvitiloihin ja ministeriön virkahuoneisiin. Must see!

Suurtyömaa Freiburgissa aiheutti ostoaallon. Kesto-STAU kypsytti autoilijat
Pedelec-ostoksille, jotta seisovan liikenteen välttäminen. Vahvistettu osto-
motiivi.

Taksien muutos EV-autoiksi aiheuttaisi 4 miljoonan bensa/diesel säästön Pekingissä
Siellä esim 130 kilometrin toimintasäde on riittävä. Teknologia ja liikennemnisteri Wan Gang kertoi maansa tarvitsevan 10miljoona sähköautoa.Katso 29.5 blogiani.
Saattaa aloittaa mahtikäskyllä Takseista.
Meilä on vain pieni sähkömoottori takana, muu tila on avonainen, vapaa. Se on mm. muttanut tila- ja ovi- ratkaisujamme. Benoit-Jacob, BMW design.

Katamme suurimman osan Euroopasta Supercharger verkostolla rippumatta EU:n osallistumisesta.Kyse viittasi progressiivisiin markkinoihin kuten Hollantiin ja Norjaan verrattuna konservatiivisiin maihin kuten Ranskaan ja Saksaan joiden sana painaa EU:ssa. Bryan Batista, Teslan myyntijohtaja Euroopassa.   

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti